2017/12/15

thumbnail

Тэгэхэд би үгүй ээ ахаа би онгон шдээ гэж...



Сайн байна уу намайг А гэдэг. Би айлын ганц би хичээлдээ сайн сургуулийн шилдэг сурагч тиймээс хичээл номоо хий гэж битий зэмлээрэй. Гэхдээ би нэг байдалд орчихлоо. Өсвөр насны хүүхэд юм чинь гар хангалга хийдэг л дээ битгий зэмлээрэй. Би гэртээ ганцаараа байсан юмаа хичээлээ тараад гэртээ ирж байгаа нь тэр л дээ тэгээд хүн байхгүй үед өрөөндөө ороод нүцгэн гар хангалга хийгээд өөрийгөө оролдоод байж байсан юм. Тэгэхэд манай хамаатны ахад манай гэрийн түлхүүр байсан юм байна лээ.

Тэгээд тэр ах намайг гар хангалга хийж байхад орж ирсэн тэгээд би хартал цочоод хашгирсан гэтэл тэр ах ахын дүү битгий ай ах нь аав ээжид чинь хэлэхгүй гээд намайг үнссэн. Тэгээд миний эрхтэнг долоож эхэлсэн надад маш сайхан байсан би болиулж чадаагүй тэгээд миний хөхийг базсан тэгж байгаад өөрийнхөө эрхтэнг гаргаж ирсэн л дээ. Тэгэхэд би үгүй ээ ахаа би онгон шдээ гэж хэлэхэд ах зүгээр зүгээр ахын дүү гээд шууд надтай бэлгийн харьцаанд орсон. Тэгээд миний үтрээн дотор тавьчихсан одоо би яах вэ? Аав ээж дээ юу гэж хэлнэ ээ…

No Comments