2017/12/15

thumbnail

3-лаа нэг шал согтож байгаад буудалд балай авъя гэж бодож байгаа оо…



Сайн байцгаана уу. Би 26 настай нөхөр маань бас 26-тай. 2 хүүхэдтэй. Хүүхдүүд цэцэрлэгтээ яваад бид 2 ажлаа хийгээд зээлээ цагт нь өгөөд цалингаа хуваарилаад явж байгаа залуу гэр бүл. Бид 2 суугаад 5 жил. 3 жил үерхэж байгаад суусан. Хэн хэн нь дунд нь салж сарниад өөр хүнтэй уулзаж баригдаж л байсан ер нь муу муугаа дэндүү сайн мэднэ. Би нөхөртөө онгон ирээгүй тэглээ гээд нэг ч удаа энэ талаар ярьж байгаагүй маш сайн хүн тэр минь.

Амьдралаа 0-с эхэлсэн одоо юм юмтай л болж байна хэзээ ч хүүхдээ ээж ааваараа харуулж янз бүрийн юм нэхэж гай болж байгаагүй. Заримдаа өөрсдөөрөө бахархдаг юм яадгийн. Жилд мөнгөө тусад нь цуглуулж байгаад гадагшаа аялдаг сая хүүхдүүд овоо болсон болохоор үлдээгээд 2-лхнаа явсан янзтай гоё байсан. Хүүхдүүд жоохон дээрээс нь төрсний сэтгэл гутралд ороод нөхрөө хажиглаад байдаг байсан чинь сая сэргээгээд ирлээ.

Ер нь бол би хийх болгондоо тавьдаг нөхөр тавиулж байж салдаг. Сая 2-лаа бур нилээн уулаа юм ярьж суугаад согтож байна. Тэгээд янз бүрээр л хийлээ 69 араас анус руу гээд л сүүлдээ бүр сэрэл хөдлөөд утасныхаа гэрлийг асааж байгаад видео хийлээ нөхөр утсаа бариад би дээр нь буруу харсан аая. Нөхөр маань гоё дотуур хувцсанд маш их дуртай. Би хааяа бенз өмсөж татурга зүүж сексддэг. Бензтэй буруу хараад суухаар бөгс алгадаад л ёстой гоё шүү.

Та хэд нэг тэгээд үзээрэй шинэ мэдрэмж төрсөн шүү. Бас хэдэн сарын өмнөөс л өөр хүүхэнтэй 3-лаа үзмээр санагдаад байдаг байлаа нөхрөө миний өмнө өөр хүүхнийг энхрийлж таалж үнсэж сексдэж байгааг хармаар санагдаад нөхөртөө хэлэхээр яахын бэ гээд зөвшөөрдөггүй. Харин саяхнаас зөвшөөрсөн. Аятайхан цэвэрхэн хүүхэн олчих гэсэн би хайж байгаа 3-лаа нэг шал согтож байгаад буудалд балай авъя гэж бодож байгаа оо…

No Comments