2017/12/14

thumbnail

Хадам эгч бид хоёр ...



Би 22 настай эмэгтэй. Нөхөр 6 сартай охинтойгоо амьдардаг. Нөхөр маань зун хөдөө ажлаар яваад бараг намар ирдэг. Одоо ирэх хугацаа нь дөхөж байгаа. Би нөхрийгөө ирэхэд яаж угтахаа мэдэхгүй байна. Нөхрийг явснаас хойш охин бид 2 хоёулхнаа зутраад нэг өдөр хадам эгч ирж хонолцохоор болсон. Манай хадам эгч нөхөр 2 эхээс 2-лханаа. Хадам эгч нэлээд царайлаг надаас 4 эгч хүүхэн байдаг. Охин уйлагнаад байсан болохоор бараг 3 шөнө нойр дутуу хөхүүлчээд эгчид тэврүүлээд нам унтчихаж. Нэг мэдсэн хөх хөхөөд байхаар нь охиноо гэж бодоод бүүвэйлэх гээд гараа явуулсан том хүний үс толгой гайхаал нүдээ нээсэн хадам эгч миний хажуугаар хувцсаа тайлаад хөхийг минь хөхөөд бас миний хувцас тайлсан бэлэг эрхтэнд минь гараа хийгээд хөдөлгөөд байж байсан.

Та яаж байнаа гэхэд хуруугаа аман дээр авчраад чимээгүй хэн ч мэдэхгүй гээд уруул дээр үнсээд би ойрд тийм юм хийгээгүй бас сонирхолтой ч юм шиг санагдаад хариу үнссэн. Тэгэхэд эгч миний дээр гаря суугаад миний бүх биеийг үнсээд доошлоод эрхтэнг минь хөхөж эхэлсэн. Би байж ядталаа сэрэл хөдлөөд өөдөөс нь хөдлөөд удадгүй дур тавьсан. Ойрд сексдээгүй болохоор нэг д гоё. Тэгээд юм бодож амжаагүй байтад эгч миний дээр доошоо харж хэвтээд эрхтэн нь миний нүүрэн дээр ирэхэд эмэгтэй хүнийг умдагныхаа үсийг гоё зассан байхыг анх удаа харлаа. Тэгээд өөрийн эрхгүй эрхтнийг нь амаараа хөхөж тааллаа. Эгч байж ядаад умдагаараа миний нүүрийг үрж шахаж байгаад дур тавьж байгаа нь мэдэгдлээ. Тэгээд тэврэлдээд хамт хэсэг хэвтлээ. Тэгээд хадам эгч чамд сайхан байсан уу.

Надад эмэгтэй хүнтэй хийх гоё, дараа гоё гоё хиймэл эрхтнүүд байгаа тэрийг авчирна гэв. Би ичээд юу ч дуугарч чадсангүй. Хэд хоногийн дараа эгч дахиад манайд ирээд 7 хонолоо. Энэ хугацаанд бид 2 боломж гарах бүрт янз бүрийн секс хийсэн. Би бараг нөхрийгөө мартсан. Ингээд одоо нөхрийгөө ирэхээр би яах вэ? Хадам эгч гоё санагдаад болдоггүй. Аа бас хадам эгч хэлэхдээ гурвуулаа хийнэ ээ гээд явсан. Өмнө нь дүүтэйгээ секс хийж байсан гэсэн. Би харамлаад байна. Намайг яагаад голоогүй юм болоо. Ийм гоё хүүхэнтэй унтаж байсан.

No Comments