2017/12/15

thumbnail

Сүүлийн үед нөхөр маань харин хийж байх үедээ нэг тийм бүдүүлэг үг хэрэглээд намайг ...



Сайн байцгаана уу. Би 30 настай. Нөхөртэйгөө амьдраад 10-аад жил болж байна. Хөөрхөн хүүхдүүдтэй. Нөхөр бид 2-н сексийн харилцаа үнэхээр сайхан байдаг. Би нэг удаа сексдэхдээ хэд тавьж байгаагаа ч мэдэхээ байсан. Ер нь бол хэн хэн маань сэтгэл хангалуун л даа.

Сүүлийн үед нөхөр маань харин хийж байх үедээ нэг тийм бүдүүлэг үг хэрэглээд намайг шоконд оруулаад байх юм. Ямарч гоё өгзөгтэй юм, ямарч гоё алтай юм, шаагаад шаагаад ханахгүймаа гээд л ёох. Бичихээс ч санаа зовмоор.

За тэгээд хамгийн гол нь яг ид сэрэл хөдлөөд мансуурч байхад тэр үгнүүд нь бүр намайг галзууруулах юм. Дараа нь бодоод санаа зовох юм. Энэ хэвийн зүйл үү? Эсвэл… буруу зөрүү зуршилтай болчих вий дээ гэж санаа зовоод байна…

No Comments